Virtuţile unui rege: Speranţa, Credinţa, Iubirea

…………………………………………………………………………………………

Viața mea a fost o lungă și loială așteptare. Așteptare ca Europa să-și vină în fire, așteptare ca România să se reîntoarcă la ea însăși. Răbdarea poate fi, uneori, o armă împotriva destinului istoric. Așteptarea și credința. Iubirea și simțul datoriei.

Dar în lunga mea viață am cunoscut și momente binecuvântate. Dumnezeu a vrut să fiu în prima linie a revenirii țării mele în familia demnă a națiunilor libere, prin intrarea României, ca membru deplin, în Uniunea Europenă și în Organizația Tratatului Atlanticului de Nord.

……………………………………………………………………………………………………

Comunismul s-a născut în România în același an cu mine, în 1921. Acum, după mai bine de nouă decenii, am fericita ocazie să mă adresez vouă, sărbătorindu-i căderea.

Așa să ne ajute Dumnezeu!

Mihai R

(mesajul complet în română – aici – şi în engleză – aici)

Lasă un răspuns

