Războiul găinilor

Am uneori dubii dimineata dacă m-am trezit de-a binelea sau visez că mă trezesc, trecând doar dintr-un vis în altul. Azi mi s-a întâmplat în plină zi. Cum nu visez niciodata statii de metrou, cred că era realitatea. Mă rog, realitatea uşor halucinantă a perioadelor electorale.

Ies deci de la metrou la Brâncoveanu şi ce văd? Un diavol. O siluetă neagră pe fond roşu. A, stai putin, are nas lung, nu tradiţionalele coarne. Pinocchio! Un Pinocchio de 3 metri cu care se lupta candidatul alb pe albastru.

Dar suprarealismul nu se incheiase aici. Ajung acasa si vad că era în plină desfăşurare războiul găinilor. Găinile erau roşii pe fond verde. Mi se explică metodic ce înseamnă o gaina sau un cocoş cu gatul taiat si legatura clară cu nazismul.

In fine, citesc într-o doară scrisoarea catre nerhotărâţi a unor intelectuali, care mă „roagă” imperativ sa nu stau acasa, pentru că dacă stau acasă voi vota un impostor periculos. Nu i se dă numele, dar pare să fie vorba de Pinocchio cel diabolic alias Generalul Găinilor.

Fiţi liniştiţi, stimaţi intelectuali! Nu o să stau acasă. Sunt hotărât, nu nehotărât. Sunt hotărât să nu-l votez pe impostorul „periculos”. Şi sunt la fel de hotărât să nu-l votez nici pe celălalt, impostorul „politicos”. Contaţi pe votul meu NUL.

Sunt împotriva preşedinţilor şi pentru Rege. Regele – capul întors spre cer al unei naţiuni. Vă sună cunoscut, domnule Liiceanu?

Lasă un răspuns

