Niciun argument pentru 10 Mai

Doar impresii…

…Am impresia că oamenii care vin la 10 Mai sunt luminoşi, coloraţi, deschişi; pe 1 Decembrie sunt mai degrabă nişte umbre înfofolite în haine care să le ţină căldura cât mai aproape de propriul corp…

…Am impresia că oamenii care vin la 10 Mai vorbesc unii cu alţii; la 1 Decembrie încearcă să se strecoare unii pe lângă alţii, iar dacă folosesc şi cuvinte, le folosesc împotriva celor care le blochează perspectiva…

…Am impresia că la 10 Mai oamenii redescoperă speranţa, iar la 1 Decembrie se consolează cu trecutul pentru lipsa speranţei…

…Am impresia că la 10 Mai oamenii vin cu copii pentru a le arăta regi şi regine, prinţi şi prinţese, iar la 1 Decembrie le arată tancuri…

…Am impresia că la 10 Mai oamenii sunt treji şi vioi, iar la 1 Decembrie amorţiţi şi chiar adormiţi (impresie pe care Deşteaptă-te române nu face decât s-o întărească)…

…Am impresia că la 10 Mai nu am auzit niciodată huiduituri, iar la 1 Decembrie nu am văzut oameni cu flori în mână…

…Am impresia că la 10 Mai se împart generos zâmbete, iar la 1 Decembrie fasole cu ciolan…

Dar astea nu sunt argumente pentru 10 Mai. Sunt doar impresii. Ale mele.

Veniţi la 10 Mai şi apoi putem face schimb de impresii. De argumente nu cred că va mai fi nevoie.

(Altă dată am dat şi argumente – le găsiţi aici)

 

Un gând despre “Niciun argument pentru 10 Mai

Lasă un răspuns

