Poveste de dragoste…

… cu România!

„Viaţa mea nu ar fi avut nici un sens dacă nu aş fi venit în România. La aeroport, când am coborât din avion și am pus ambele picioare pe pământ, m-am născut din nou în acel moment. Dintr-odată am simţit că trăiam pe de-a-ntregul. Între mine şi România fusese până atunci un fel de poveste de dragoste neîmplinită. Acum, că ne-am adunat, povestea noastră a devenit o poveste de dragoste, pur şi simplu.”

(din interviul acordat de ASR Principesa Margareta ziarului Jurnal de Chişinău,  in 2011 – sursa aici; sursa foto: http://istorie-si-destin.blogspot.ro/2012_03_01_archive.html)

Principesa Margareta a venit în România acum 24 de ani. Pe 18 ianuarie 1990.

Lasă un răspuns

