Argument

Clasa palatină

În toamna anului trecut, am avut bucuria de a-l întâlni pe domnul Radion Chiaburu, coleg cu Regele Mihai în primii 5 ani ai clasei palatine (anii 1933-1937) – graţie unui fericit context de împrejurări, datorat nepoatei dumnealui de frate, doamna Blanca Iordan. Ştiam că Regele Mihai studiase la Colegiul Naţional „Sfântul Sava” şi citisem despre clasa palatină în revista „Historia”, însă – până atunci – nu intrasem în amploarea acestui minunat subiect. Timp de 3 luni (în perioada 3 septembrie – 5 noiembrie 2013) [1], eu şi fratele meu, Mihai, am avut plăcerea şi bucuria de a ne întâlni cu domnul Radion Chiaburu şi a discuta despre viaţa dumnealui,  în vederea realizării unui volum de memorii. Bineînţeles, în centrul discuţiilor noastre s-a aflat cel mai interesant moment al vieţii domnului Chiaburu, şi anume apartenenţa timp de 5 ani la CLASA PALATINĂ. Pentru că nu am fost nici primii[2]

Vezi articol original 532 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

